Mesafeli Satış Sözleşmesi

Mesafeli Satış Sözleşmesi’ni inceleyin.

MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

1. TARAFLAR

SATICI
Ünvanı: KF BİLGİ TEKNOLOJİLERİ SANAYİ ve TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ     
Adresi: Adalet Mah. 2131/8 Sok. No:4/A Bayraklı, İzmir
Mersis: 0548175201300001
Telefon: +90 232 290 07 90
Satıcı E-posta: bilgi@karavanforum.com

ALICI
Teslim Edilecek Kişi: [fatura-isim] [tc-kimlik-no] ve/veya [fatura-firma] [vergi-dairesi] [vergi-numarasi] [fatura-adres]
Teslimat Adresi: [kargo-adres] ve/veya [fatura-adres]
Telefon: [telefon]
E-posta/Kullanıcı Adı: [eposta]

2. TANIMLAR
İşbu Sözleşmenin uygulanmasında ve yorumlanmasında aşağıda yazılı terimler karşılarındaki yazılı açıklamaları ifade edeceklerdir.

Platform: SATICI’ya ait www.karavanforum.com ana web sitesi ve alt internet adresleri ile IOS, Android uygulamaları ve geliştirilmiş veya geliştirilebilecek diğer işletim sistemleri de dahil olmak üzere Karavan Forum’un kullanıcılarına herhangi bir hizmet sağladığı çevrimiçi veya çevrimdışı herhangi bir dijital platform,
Ürün: Alışverişe konu olan üyelik paketi veya abonelik tipi veya tesis tipi kapsamındaki her türlü ürünleri, mal ve hizmetleri,
Kullanıcı: ALICI veya ALICI’nın Platform üzerinden bilgilerini girdiği Ürün’den faydalanacak gerçek ya da tüzel kişiyi,
Sözleşme: SATICI ve ALICI arasında akdedilen işbu Sözleşme’yi,
Taraflar: SATICI ve ALICI’yı,

3. SÖZLEŞMENİN KONUSU
İşbu Sözleşme’nin konusu, ALICI’nın SATICI’ya ait Platform’da siparişini yaptığı, işbu Sözleşme’de ve Ön Bilgilendirme Formu’nda bahsi geçen nitelikleri taşıyan ve satış fiyatı belirtilen Ürün’ün satışı ve teslimi ilgili olarak yürürlükteki 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince Taraflar’ın hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır. İşbu Sözleşme’nin akdedilmesi ALICI’nın SATICI ile akdetmiş olduğu diğer sözleşmelerinin hükümlerinin ifasını engellemeyecektir.

4. SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN’ÜN NİTELİĞİ
Ürün’ün cinsi ve türü, miktarı, süresi, ve satış bedeli aşağıda belirtildiği gibidir. Platform üzerinde nakit havale/EFT, kredi kartı ve online ödeme kanalları ile satış yapılmaktadır. Ödeme nakit havale/EFT peşin, kredi kartı ve online ödeme araçları ile yapılacağından gecikme faizi uygulanmaz. Aşağıda listelenen ve Platform’da ilan edilen fiyatlar tüm vergiler dahil satış fiyatı olup ilan edilen fiyatlar ve taahhütler güncelleme yapılana ve Platform üzerinden değiştirilene kadar geçerlidir. Süreli olarak ilan edilen fiyatlar ve taahhütler ise belirtilen süre sonuna kadar geçerlidir.

Ürün Adı: [urun-listesi]
Adet/Süre: [urun-listesi]
Peşin Fiyatı: [sepet-tutar]
Taksitli Satış Fiyatı: [sepet-tutar]
Kargo Hizmeti: [kargo-tutar]
Ara Toplam (KDV Dahil): [toplam-tutar]
Ödeme Şekli ve Planı: [odeme-yontemi]
Tarih: [tarih]
Aboneliğin Tanımlandığı Kullanıcı Hesabı: [fatura-isim] [tc-kimlik-no] [eposta]
Teslim Edilecek Kişi: [fatura-isim] [tc-kimlik-no] [eposta] [telefon]
Fatura Adres: [fatura-isim] [tc-kimlik-no] [kargo-adres] [eposta] [telefon] ve/veya [fatura-firma] [vergi-dairesi] [vergi-numarasi] [fatura-adres] [eposta] [telefon]

(E- Fatura, ALICI’nın e-posta adresine ödeme onayı sonrası gönderilecektir.)

5. SİPARİŞ/ÖDEME PROSEDÜRÜ
5.1. Alışveriş sepetine eklenen ürünlerin KDV dahil tutarı (Taksitli işlemlerde toplam taksit tutarları) ALICI tarafından onaylandıktan sonra, online ödeme aracı üzerinden işleme alınır. Bu nedenle siparişler, sevk edilmeden önce müşteriye sipariş onay maili gönderilir. Sipariş Onay maili gönderilmeden teslimat yapılmaz. Süreçteki herhangi bir aksama durumu ya da kredi kartı ile ilgili ortaya çıkabilecek problemler alıcıya sözleşmede belirttiği telefon/faks/e-mail yollarından biri veya birkaçı kullanılmak sureti ile bildirilir. Gerekirse ALICI’dan bankası ile görüşmesi istenebilir. Siparişlerin işleme alınma zamanı, siparişin verildiği an değil, kredi kartı hesabından gerekli tahsilatın yapıldığı ya da havalenin (EFT’nin) satıcı hesaplarına ulaştığının belirlendiği andır. İstisnai olarak haklı bir nedenle sözleşme konusu malın tedarik edilemeyeceğinin anlaşılması ve/veya stok problemi ile karşılaşılması durumunda ALICI hemen açık ve anlaşılır bir şekilde bilgilendirilip onay vermesi durumunda ALICI’ya eşit kalitede ve fiyatta başka bir mal gönderilebilir ya da ALICI’nın arzusu ve seçimi doğrultusunda; yeni başka bir ürün gönderilebilir, Ürün’ün stoklara girmesi ya da teslime engel diğer engelin ortadan kalkması beklenebilir ve/veya sipariş iptal edilebilir. Sözleşme konusu Ürün’ün teslim yükümlülüğünün yerine getirilmesinin imkânsızlaştığı hâllerde ALICI bu durumdan haberdar edilerek ödemiş olduğu toplam bedel ve varsa onu borç altına sokan her türlü belge en geç on gün içinde kendisine iade edilerek Sözleşme iptal edilir. Böyle bir durumda ALICI’nın SATICI’dan ilave herhangi bir maddi ve manevi zarar talebi olmayacaktır. ALICI, Platform üzerinden kredi kartı ile Ürün satın alabilir. Kredi kartı işlemleri güvenli ve şifreli bir sistem üzerinden doğrudan bankaya iletilir ve tüm işlemler ilgili banka tarafından gizlilik prosedürüne göre yapılır.
5.2. ALICI kredi kartı ile ödeme yapmayı tercih etmiş ise, ilgili faiz oranlarını ve temerrüt faizi ile ilgili bilgileri bankasından ayrıca teyit edeceğini, yürürlükte bulunan mevzuat hükümleri gereğince faiz ve temerrüt faizi ile ilgili hükümlerin Banka ve ALICI arasındaki “Kredi Kartı Sözleşmesi” kapsamında uygulanacağını, SATICI’nın buna taraf olmadığını kabul, beyan ve taahhüt eder.
5.3. Platform’da, internet ortamında kredi kartı bilgilerini kullanmak istemeyen ALICI’ya nakit havale ile sipariş imkanları sunulabilir. Havale ile ödemede ALICI kendisine en uygun bankayı seçip havalesini yapabilir. Eğer EFT yapılmışsa hesaba geçme tarihi dikkate alınacaktır. Havale ve/veya EFT yaparken “Gönderen Bilgileri”nin Fatura Bilgileri ile aynı olması veya sipariş numarasının yazılması gereklidir. 
5.4. Ürün’ün tesliminden sonra Alıcı’ya ait kredi kartının Alıcı’nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI’ya ödememesi halinde, ALICI’nın kendisine teslim edilmiş ürünü 10 gün içinde SATICI’ya göndermesi zorunludur.

6. ÜRÜNÜN TESLİMİ
ALICI’nın, satın aldığı Ürün ile ilgili; (i) Ön Bilgilendirme Formu’nu okuyarak onaylamasını, (ii) Mesafeli Satış Sözleşmesi’ni okuyarak onaylamasını, (iii) Ürün bedeline ilişkin ödemeyi gerçekleştirmesini müteakip başka bir işleme gerek kalmaksızın satış tamamlanmış sayılır. Bu suretle Ürün, Ön Bilgilendirme Formu’nda belirtilen süre, zaman ve şartlarla ALICI’nın veya Kullanıcı’nın internet erişimine açılacak ve bu anda Ürün ALICI’ya teslim edilmiş olacaktır. ALICI, Kullanıcı’ya ait bilgileri tam ve eksiksiz şekilde girmekle yükümlü olup, ALICI’nın eksik veya hatalı şekilde bilgi vermesi halinde Ürün’ün kullanıma açılamaması durumunda SATICI’nın sorumluluğu bulunmamaktadır. ALICI, işbu Sözleşme’nin kurulması esnasında SATICI tarafından Kullanıcı’ya ait kişisel verilerin işlenmesine ilişkin gerekli bilgilerin temin edildiğini, bu kapsamda SATICI ile paylaştığı Kullanıcı’ya ait kişisel verileri paylaşmaya yetkili olduğunu, Kullanıcı’ya yönelik KVKK kapsamında gerekli aydınlatma yükümlülüğünü yerine getirdiğini (gereği halinde açık rızasını aldığını), bu cihetle her türlü sorumluluğun kendisinde olduğunu kabul eder.

7. SÖZLEŞME TARİHİ
İşbu Sözleşme ALICI ve SATICI arasında, ALICI tarafından okunduğunun ve kabul edildiğinin beyan edildiği an internet üzerinden akdedilmiş olup, bu andan itibaren hüküm ve sonuçlarını doğuracaktır. Sözleşme’nin bir nüshası ALICI’nın mail adresine e-posta yoluyla gönderilecektir. ALICI tarafından alınan Ürün otomatik olarak, işleme onay verdiği andan itibaren (24 saat içerisinde) ortalama süre aynı gün mesai saatleri içerisinde aktif hale getirilecektir.

8. ÜRÜN’ÜN KULLANIMI İÇİN GEREKLİ YAZILIM VE DONANIM
Ürün, internet bağlantısı ve hızı yeterli olan her yerden kullanıcı adı ve şifre girilerek kullanılır. Ürün öncelikle kişisel masaüstü bilgisayarlarda kullanmak ve Google Chrome tarayıcısından girilmek üzere tasarlanmıştır. Karavan Forum, ALICI’ya bildirilenler dışındaki tarayıcı ve cihazlarla uyumluluk, verimlilik ve çalışabilirlik anlamında bir taahhütte bulunmamaktadır.

9. GENEL HÜKÜMLER
9.1.
ALICI, Platform’da Sözleşme konusu Ürün’ün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgileri okuyup, bilgi sahibi olduğunu, elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini kabul, beyan ve taahhüt eder. ALICI tüketici sıfatıyla talep ve şikayetlerini yukarıda yer alan SATICI iletişim bilgilerine ve/veya Platform’un sağladığı kanallarla ulaştırabilirler. ALICI’nın; Ön Bilgilendirme Formu’nu elektronik ortamda teyit etmesinden, Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin kurulmasından evvel, SATICI tarafından ALICI’ya verilmesi gereken adresi, siparişi verilen ürünlere ait temel özellikleri, ürünlerin vergiler dâhil fiyatını, ödeme ve teslimat bilgilerini de doğru ve eksiksiz olarak edindiğini kabul, beyan ve taahhüt eder.
9.2. ALICI, Sözleşme’de kendisine yüklenen edimleri mücbir sebepler dışında eksiksiz yerine getirmeyi kabul ve taahhüt eder. ALICI, sipariş vermekle birlikte işbu Sözleşme hükümlerini kabul etmiş sayıldığını ve Sözleşme’de belirtilen ödeme şekline uygun ödemeyi yapacağını kabul ve taahhüt eder.
9.3. SATICI, Sözleşme’den doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan ALICI’yı bilgilendirmek ve açıkça onayını almak suretiyle eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edebilir.
9.4. ALICI, Sözleşme konusu Ürün’ün teslimatı için işbu Sözleşme’yi elektronik ortamda teyit edeceğini, herhangi bir nedenle Sözleşme konusu Ürün bedelinin ödenmemesi ve/veya banka, finans kuruluşu kayıtlarında iptal edilmesi halinde, SATICI’nın sözleşme konusu Ürün’ü teslim yükümlülüğünün sona ereceğini kabul, beyan ve taahhüt eder. Herhangi bir sebeple banka ve/veya finans kuruluşu tarafından başarısız kodu gönderilen ancak banka ve/veya finans kuruluşu tarafından SATICI’ya yapılan ödemelere ilişkin ALICI, SATICI’nın herhangi bir sorumluluğunun bulunmadığını kabul, beyan ve taahhüt eder.
9.5. Sipariş konusu mal ya da hizmet ediminin yerine getirilmesinin imkansızlaştığı hallerde SATICI’nın bu durumu öğrendiği tarihten itibaren 3 (üç) gün içinde ALICI’ya yazılı olarak veya veri saklayıcısı ile bildirmesi ve varsa teslimat masrafları da dâhil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri bildirim tarihinden itibaren en geç on beş gün içinde iade etmesi zorunludur. Malın stokta bulunmaması durumu, mal ediminin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması olarak kabul edilmez. ALICI’nın kredi kartı ile yaptığı ödemelerde ise SATICI tarafından kredi kartına iade edilen tutarın banka tarafından ALICI hesabına yansıtılmasına ilişkin ortalama sürecin 2 (iki) ile 3 (üç) haftayı bulabileceğini, bu tutarın bankaya iadesinden sonra ALICI’nın hesaplarına yansıması halinin tamamen banka işlem süreci ile ilgili olduğundan ALICI, olası gecikmeler için SATICI’yı sorumlu tutamayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
9.6. ALICI ile sipariş esnasında kullanılan kredi kartı hamilinin aynı kişi olmaması veya Ürün’ün ALICI’ya tesliminden evvel, siparişte kullanılan kredi kartına ilişkin güvenlik açığı tespit edilmesi halinde, SATICI, kredi kartı hamiline ilişkin kimlik ve iletişim bilgilerini, siparişte kullanılan kredi kartının bir önceki aya ait ekstresini yahut kart hamilinin bankasından kredi kartının kendisine ait olduğuna ilişkin yazıyı ibraz etmesini ALICI’dan talep edebilir. ALICI’nın talebe konu bilgi/belgeleri temin etmesine kadar geçecek sürede sipariş dondurulacak olup, mezkûr taleplerin 24 (yirmi dört) saat içerisinde karşılanmaması halinde ise SATICI, siparişi iptal etme hakkını haizdir.
9.7. ALICI’nın bankası kampanyalar düzenleyerek seçtiği taksit adedinin daha üstünde bir taksit adedi uygulayabilir, taksit öteleme gibi hizmetler sunulabilir. Bu tür kampanyalar bankanın inisiyatifindedir ve SATICI’nın bilgisi dâhilinde olması durumunda Platform’da kampanyalar hakkında bilgi verilmektedir. Kredi kartının hesap kesim tarihinden itibaren sipariş toplamı taksit adedine bölünerek kredi kartı özetine ALICI’nın bankası tarafından yansıtılacaktır. Banka taksit tutarlarını küsurat farklarını dikkate alarak aylara eşit olarak dağıtmayabilir. Detaylı ödeme planının oluşturulması bankanız inisiyatifindedir.
9.8. Sistem hatalarından meydana gelen fiyat yanlışlıklarından SATICI sorumlu değildir. Buna istinaden SATICI, Platform’daki sistemden, dizayndan veya yasadışı yollarla internet sitesine yapılabilecek müdahaleler sebebiyle ortaya çıkabilecek tanıtım, fiyat hatalarından sorumlu değildir. Sistem hatalarına dayalı olarak ALICI SATICI’dan hak iddiasında bulunamaz. 
9.9. ALICI’nın Platform üzerinde siparişini oluştururken veri girişlerinde hata yapması halinde sipariş işlemi tamamlanamayacak ve sözleşme kurulmayacaktır. Veri girişlerinde hata yapılması halinde, sistem siparişin tamamlanması için ALICI’yı yönlendirecektir.

Sözleşmenin kurulabilmesi için Platform üzerinde yayınlanan Üyelik Paketlerinden ve/veya Abonelik Tipi ve Koşullarından birinin seçilmesi, üye olunması ve en az bir ürün için satın alma işlemi yapılması gerekir.

10. CAYMA HAKKI
ALICI, işbu Sözleşme’nin 11. Maddesinde belirtilen istisnalar hariç olmak üzere Sözleşme’ye konu Ürün’ün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden veya Sözleşme’nin imzalandığı tarihten itibaren 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. İşbu 14 (on dört) günlük süre, malın teslimine ilişkin sözleşmelerde, tüketicinin malı teslim aldığı günden itibaren, diğer sözleşmelerde ise sözleşmenin akdedildiği günden itibaren işlemeye başlar. Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde Ürün’ün işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullanmış olmak kaydıyla SATICI’ya aşağıda detayları belirtilen iletişim bilgileri vasıtasıyla ALICI yazılı olarak bildirimde bulunmak zorundadır. Bu bildirimin SATICI’ya ulaşmasını takiben SATICI bildirimin kendisine ulaştığına ilişkin teyit bilgisini ALICI ile paylaşacak ve bildirimin ulaşma tarihini takiben de 14 (on dört) gün içinde SATICI cayma hakkına konu Ürün’ün bedelini ödeme şekline uygun bir şekilde ALICI’ya iade edecektir. Her halükarda bu süre cayma süresinin bittiği tarihten itibaren bir yıl sonra sona erer. Cayma hakkının kullanılması için aynı süre içerisinde ALICI, ürünü aldıktan sonra Platform’a ilişkin, tüm şifre, kullanıcı adı ve SATICI’ya ve Platform’a ait aldığı ürün vasıtasıyla edindiği tüm bilgileri SATICI’ya e-posta vasıtasıyla iade etmekle yükümlüdür. SATICI, ALICI’nın cayma hakkının kullanıldığına ilişkin bildirimin kendisine yazılı olarak ulaştığı andan itibaren ALICI’nın Ürün’ü kullanmasını durdurmak amacıyla her türlü iş ve eylemde bulunma ve Platform’a erişimini engelleme hakkına sahiptir.

Adres: Adalet Mah. 2131/8 Sok. No:4/A Bayraklı, İzmir
Tel: +90 232 290 07 90
E-mail: bilgi@karavanforum.com

11. CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER

  • Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
  • Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.
  • Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.
  • Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.
  • Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.
  • Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.
  • Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler
  • Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.
  • Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.
  • Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

12. SÖZLEŞME’NİN FESHİ
SATICI, ALICI’nın satın aldığı Ürün’e ait şifre ve diğer kişisel bilgilerini Üyelik Sözleşmesi, Site Kullanım Koşulları ve Gizlilik Politikası ve işbu Sözleşme hükümlerine, yasalara, genel ahlak ve dürüstlük kurallarına aykırı olarak kullandığı ve işbu sözleşme konusu yükümlülüklerine aykırı davrandığı kanaatine varırsa sebep göstermeksizin ve ihtarda/ihbarda bulunmaksızın üyenin üyeliğini iptal ederek ve/veya Platform’a erişim sağlamasını engelleyerek sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir. Üye, bu hususları kabul ettiğini ve üyeliğin bu şekilde sona erdirilmesinden dolayı SATICI’dan ücret iadesi ve her ne ad altında olursa olsun hiçbir tazminat ve sair talepte bulunmayacağını kabul ve taahhüt eder.

13. TEMERRÜT HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI
ALICI’nın, online ödeme aracı/kredi kartı ile yapmış olduğu işlemlerde temerrüde düşmesi halinde kart sahibi bankanın/online ödeme aracı firmasının kendisi ile yapmış olduğu sözleşme çerçevesinde faiz ödeyecek ve ilgili kuruma karşı sorumlu olacaktır. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir, doğacak masrafları ve vekâlet ücretini ALICI’dan talep edebilir ve her koşulda ALICI’nın borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, ALICI’nın borcu gecikmeli ifasından dolayı SATICI’nın uğradığı zarar ve ziyandan ALICI sorumlu olacaktır.

14. KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI, TİCARİ ELEKTRONİK İLETİ VE FİKRİ-SINAİ HAKLAR İLE İLGİLİ KURALLAR
14.1.
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında kişisel veri olarak tanımlanabilecek ALICI’ya ait ad, soyad, e-posta adresi, T.C. Kimlik numarası, demografik veriler, mali veriler vb. bilgiler; sipariş almak, ürün ve hizmetleri sunmak, ürün ve hizmetleri geliştirmek, sistemsel sorunların çözümü, ödeme işlemlerini gerçekleştirmek, -önceden onay verilmesi halinde- siparişler, ürünler ve hizmetler hakkında pazarlama faaliyetlerinde kullanılmak, ALICI’ya ait bilgilerin güncellenmesinde ve üyeliklerin yönetimi ve sürdürülmesi ile ALICI ile SATICI arasında kurulan mesafeli satış sözleşmesi ve sair sözleşmelerin ifası amacıyla ve 3. kişilerin teknik, lojistik ve benzeri diğer işlevlerinin SATICI tarafından sağlanabilmesi için yukarıda sayılan verileri SATICI, SATICI iştirakleri ve üçüncü kişi ve/veya kuruluşlar tarafından süresiz/süreli kaydedilebilir, yazılı/manyetik arşivlerde muhafaza edilebilir, kullanılabilir, güncellenebilir, paylaşılabilir, transfer olunabilir ve sair suretler ile işlenebilir.
14.2. ALICI’ya, yürürlükteki mevzuata uygun şekilde, her türlü ürün ve hizmetlere ilişkin tanıtım, reklam, iletişim, promosyon, satış ve pazarlama amacıyla, kredi kartı ve üyelik bilgilendirme, işlem, uygulamaları için SATICI tarafından SMS/kısa mesaj, anlık bildirim, otomatik arama, bilgisayar, telefon, e-posta/mail, faks, diğer elektronik iletişim araçları ile ticari elektronik iletişimler yapılabilir, ALICI kendisine ticari elektronik iletiler gönderilmesini kabul etmiştir.
14.3. ALICI tarafından Platform’a girilen bilgilerin ve işlemlerin güvenliği için gerekli önlemler, SATICI tarafındaki kendi sistem altyapısında, bilgi ve işlemin mahiyetine göre günümüz teknik imkanları ölçüsünde alınmıştır. Bununla beraber, söz konusu bilgiler ALICI’ya ait cihazlardan girildiğinden ALICI tarafından korunmaları ve ilgisiz kişilerce erişilememesi için, virüs ve benzeri zararlı uygulamalara ilişkin olanlar dahil, gerekli tedbirlerin alınması sorumluluğu ALICI’ya aittir.
14.4. ALICI, SATICI’ya belirtilen iletişim kanallarından ulaşarak veri kullanımı-işlenmelerini ve/veya iletişimleri her zaman için durdurulmasını talep edebilir. ALICI’nın bu husustaki açık bildirimine göre, kişisel veri işlemleri ve/veya tarafına iletişimler yasal azami süre içinde durdurulur; ayrıca dilerse, hukuken muhafazası gerekenler ve/veya mümkün olanlar haricindeki bilgileri, veri kayıt sisteminden silinir ya da kimliği belli olmayacak biçimde anonim hale getirilir. ALICI isterse kişisel verilerinin işlenmesi ile ilgili işlemler, aktarıldığı kişiler, eksik veya yanlış olması halinde düzeltilmesi, düzeltilen bilgilerin ilgili üçüncü kişilere bildirilmesi, verilerin silinmesi veya yok edilmesi, otomatik sistemler ile analiz edilmesi sureti ile kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz, verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebi ile zarara uğrama halinde giderilmesi gibi konularda SATICI’ya her zaman başvurabilir ve bilgi alabilir. Söz konusu başvurular incelenerek yasal süresi içerisinde ALICI’ya mevzuatta öngörülen sürelerde dönüş yapılacaktır.
14.5. Platform’a ait her türlü bilgi ve içerik ile bunların düzenlenmesi, revizyonu ve kısmen/tamamen kullanımı konusunda; SATICI’nın anlaşmasına göre diğer üçüncü şahıslara ait olanlar hariç; tüm fikri-sınai haklar ve mülkiyet hakları SATICI’ya aittir.
14.6. Platform’dan ulaşılan diğer sitelerde kendilerine ait gizlilik-güvenlik politikaları ve kullanım şartları geçerlidir, oluşabilecek ihtilaflar ile menfi neticelerinden SATICI sorumlu değildir.

15. UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ
Uyuşmazlıkların çözümünde İZMİR(Merkez) mahkeme ve icra dairelerinin yetkili olduğu esastır. ALICI, şikâyet ve itirazları konusunda başvurularını Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki Tüketici Sorunları Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine yapabilir.

16. BİLDİRİMLER ve DELİL SÖZLEŞMESİ
İşbu Sözleşme tahtında Taraflar arasında yapılacak her türlü yazışma, mevzuatta sayılan zorunlu haller dışında, işbu Sözleşme’nin 1. Maddesinde yer alan e-mail hesapları aracılığıyla yapılacaktır. ALICI, işbu Sözleşme’den doğabilecek ihtilaflarda SATICI’nın resmi defter ve ticari kayıtlarıyla, kendi veri tabanında, sunucularında tuttuğu elektronik bilgilerin ve bilgisayar kayıtlarının, bağlayıcı, kesin ve münhasır delil teşkil edeceğini, bu maddenin Hukuk Muhakemeleri Kanunu’nun 193. maddesi anlamında delil sözleşmesi niteliğinde olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.

17. YÜRÜRLÜK
Sözleşmenin kurulabilmesi için ALICI’nın öncelikle Platform’da ana sayfaya girdikten sonra ekranda gördüğü Üyelik Paketlerinden ve/veya Abonelik Tiplerinden birini seçmesi ve Üye Olması gerekir. Üye olabilmesi için Üyelik Formu’nda yer alan yer alan “Email”, “Ad Soyad”, “Şifre”, “Doğum Tarihi” “T.C. Kimlik no” bilgilerini doldurulması ve ekranda yer alan kodu sisteme girdikten sonra “Hesabımı Oluştur” kutucuğunu tıklaması gerekir. “Kullanıcı Adı” üyeye özeldir ve aynı kullanıcı adı iki farklı üyeye verilemez. “Şifre” sadece kullanıcı tarafından bilinir ve kullanıcı dilediği zaman şifresini değiştirebilir.

ALICI İnternet Sitesi’ne üye olduktan sonra, internet sitesi üzerinde yapılan yönlendirmelere uygun olarak siparişini oluşturulması, Ön Bilgilendirme Formu’nu elektronik ortamda teyit etmesi, Mesafeli Satış Sözleşmesi’ni elektronik ortamda onaylanması ve ödeme yapılmadan önce Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 6. maddesi gereği Platform üzerinde yayınlanan; sözleşmeye konu mal ve hizmetin temel nitelikleri, tüm vergiler dahil toplam fiyatı, cayma hakkı kullanılma şartları, süresi, usulü ve taşıyıcıya ilişkin bilgileri ve cayma hakkının kullanılamayacağı durumlara ilişkin bilgileri incelenmesi gerekir. Tüm bu işlemlerden sonra siparişe ilişkin olarak ödeme yapılması gerekir.
17 (on yedi) maddeden ibaret bu Sözleşme, Taraflarca okunarak, işlem tarihinde, ALICI tarafından elektronik ortamda onaylanmak suretiyle akdedilmiş ve yürürlüğe girmiştir. Sözleşmenin bir nüshası ALICI’nın üyelik hesabında mevcuttur ve talep edilmesi halinde ayrıca e-posta ile de gönderilebilecektir.

SATICI : KF BİLGİ TEKNOLOJİLERİ SANAYİ ve TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
ALICI: [fatura-isim] [tc-kimlik-no] [kargo-adres] [eposta] [telefon] ve/veya [fatura-firma] [vergi-dairesi] [vergi-numarasi] [fatura-adres] [eposta] [telefon]
TARİH: [tarih]

Open chat
Size destek olabilmek için buradayız.